Fietsen naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Annemiek Overbeek - WaarBenJij.nu Fietsen naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Annemiek Overbeek - WaarBenJij.nu
Fietsen naar Santiago de Compostella

De komende zes weken ga ik mijn grenzen verleggen en fiets ik met een groep fietscollega's vanuit Vessem naar Santiago de Compostella. Tijdens deze reis fietsen we 2500 kilometer, dat betekend dat we gemiddeld 80 kilometer per dag fietsten. We gaan van camping naar camping, de tenten worden opgezet door de organisatie waarmee we fietsen. Als we aankomen na een dag fietsen is ons potje gekookt en staat ons bedje klaar. Ik heb er zin in en met deze site hou ik jullie graag op de hoogte.

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2016

Tussenstand

15 Mei 2016

Dag 9 - 15 mei

09 Mei 2016

Dag 4 - 9 mei

06 Mei 2016

Dag 1 - 6 mei
Annemiek

Actief sinds 01 Mei 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1772

Voorgaande reizen:

05 Mei 2016 - 20 Juni 2016

Fietsen naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: